Fridababy története

Ha anya vagy, vagy apa, akkor szeretni fogod a Fridababy termékeit, és ha nincs még otthon ilyen terméked, hamarosan elérheted őket. A vállalat igazgatója Chelsea Hirschorn célja, hogy egyszerű és tökéletesen hatékony megoldást kínáljon a szülők által az első hónapokban elkerülhetetlenül felmerülő problémákra. És ezek a problémák egyáltalán nem egyszerűek. A legjobb barátod sem fog tudni segíteni. De Chelsea és cége, Fridababy segítenek, ahogy Chelsea is segített a szomszédjának!

Egy éjszaka 2013-ban, amikor Chelsea terhes volt az első kisbabájával, szomszédja eljött hozzá, és beszélt neki a NoseFrida-ról, amelyet Svédországból az USA-ba importált. Az orr aspirátor volt a termék, a szülők által használt orrszívó, amit a csecsemők nyákjának szívására használnak. A szomszéd be akarta vonni az üzletbe Chelsea-t, de őt ez nem érdekelte.

Aztán megszületett Chelsea első fia, és az eldugult orr problémája jött, és sokat sírt. Chelsea a szomszédjához fordult, kipróbálta a NoseFridát, izgatott volt! Megállapította, hogy a szomszédja valami nagyon értékes terméket adott: egy praktikus eszköz a kellemetlen problémára, gyermek gondozására, amit senki nem ismer, de mindenkinek meg kell ismernie, és használnia kéne.

Ezt követően 2014-ben a Chelsea lett a cég igazgatója, és átnevezte Fridababy-nek. Eladott a lelkes kiskereskedőknek, a szülőknek és a gyermekorvosoknak. Ő és partnere azonban másképp látta az üzletet, partnere elsősorban a nyereség megteremtésére összpontosított, míg a Chelsea inkább a növekedésbe és a termékkínálat bővítésébe fektetett. A piacon csak olyan alapvető termékeket látott, mint a babakefék vagy körömolló. Senki sem vett részt bármi más fejlesztésében, így a Chelsea látta a potenciált ebben a szegmensben, és fejébe vette a termelést.

Új termékeket fejlesztett otthon, és kutatási laboratóriumnak használta a személyes életét. Ha a kis fia beteg volt, egy olyan termékről álmodott, amely segít a megoldásban. Néha a meglévő terméket használta a kezdetektől, néha a meglévő terméket alakította, javította. Ez a megközelítés 18 új terméket hozott, három év alatt ezt a háromszorosára növelte.

Napjainkban a Fridababy márka neve alatt 30 terméket állítanak elő, évente csak az USA-ban 3 millió NoseFrida orrszívót értékesítenek. Mivel csak egy millió gyermek született az Egyesült Államokban, Chelsea elmondhatja, hogy a 4 gyermek közül 3 kipróbálta ezt a terméket. Az amerikai szülők nem használnak orrszívókat, a NoseFridát alkalmazzák.